«فلیت» استوری، داستان یا امکان جدید توییتر

فلیت در توییترکاشان فردا – بالاخره شبکه جهانی توییتر هم امکانی شبیه به «استوری اینستاگرام»‌ را برای اکثر کاربران خود فعال کرد و به‌رزودی این امکان برای همه کاربران این شبکه جهانی فعال خواهد شد.

نام این امکان یا آپشن جدید در توییتر «فلیت» (fleet) است و کارکردی شبیه استوری اینستاگرام و فیس‌بوک دارد و اگرچه امکان نشر همه مدیا‌ها در آن وجود دارد، اما بیشتر عکس و ویدئو‌محور است.

بیشتر بخوانیم:
+ گزینه دیدگاه به تلگرام اضافه شد

توییت‌ها را هم می‌توان فلیت کرد. برای این‌کار گزینه اشتراک‌گذاری زیر توییت را مانند تصویر زیر لمس می‌کنیم:
فلیت کردن توییت
و بعد از آن از منوی کشویی باز‌شده، گزینه همرسانی از طریق Fleet را لمس، کرده‌ و توییت را فلیت می‌کنیم.

استوری در اینستاگرام و فیس‌بوک و اکنون فلیت در توییتر، گزینه یا امکانی است که می‌توان ویدیوهای خیلی کوتاه را در آن ارسال کرد و عکس‌نوشته‌هایی که امکان انتشار در این مدیاها را دارد، هم باید فونت درشت داشته باشد، و هم با کمترین تعداد کلمات نوشته شده باشد تا مخاطب را جذب کند.

این امکان یعنی اکثر مخاطبین امروز رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، حوصله‌ی زیادی برای خواندن مطالب نوشتاری طولانی یا حتی دیدن ویدئوهای طولانی ندارند و باید هنرمندانه محتوی را در قالب‌هایی که کمترین زمان را از مخاطب بگیرد تهیه و تنطیم کرد.

برای مخاطبین پر حوصله هم این گزینه‌ها می‌تواند حکم «تیزر» مطلب طولانی را داشته باشد که با لینکی به مطلب اصلی وصل می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.