اهدای تندیس ملی و لوح تقدیر به عباس غمخوار فعال گردشگری

عباس غمخوار فعال گردشگری کاشان و آران و بیدگل تندیس ملی گرفتکاشان فردا – معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی از برخی فعالان سازمان‌های غیردولتی حامی گردشگری و توسعه پایدار کشور از جمله «عباس غمخوار» از فعلان شناخته‌شده حوزه گردشگری منطقه فرهنگی کاشان – تجلیل کرد.

به گزارش کاشان آنلاین، در کنار عباس غمخوار افرادی چون میکائیل نظری، علی شادلو، یلدا خاکباز و طاهره صابری نیز به عنوان دیگر فعالان عرصه گردشگری و توسعه پایدار با (تندیس ملی و لوح تقدیرکار داوطلبانه در حوزه گردشگری پایدار کشور) مورد سپاس‌گزاری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانیم:
+ بخشی از سازه آبی پایاب مسجد جامع نوش‌آباد تخریب شد

عباس غمخوار در صفحه مجازی خود در اینباره نوشته است: «هیچ‌گاه جنبه‌ی خدمت‌گزاری به مردم را فراموش نکنیم. کارکردن، تنها در ازای مُزد، یعنی صرفاً به طمعِ پول درآوردن، بس بیهوده است.کار باید خوشایند و همراه با شوق باشد. فراموش نکنیم، و سرنوشتِ خود را از سرنوشتِ هم‌وطنانِمان جدا ندانیم.

وابسته به کشوری هستیم که با فرهنگی غنی و داشته‌های فرهنگی بسیار به ما فرصت می‌دهد که از سعادتِ همدلی و همراهی و حراست از داشته‌های فرهنگی، با مردم سرزمین مادری همراه باشیم، سعادتِ کوچکی نیست، آن را مغتنم بشماریم.

در دوران پسا کرونا گردشگری کشور نیازمند نیرو‌های داوطلب در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است تا دوباره به روزهای رونق گردشگری برگردیم تا نشاط و شادی را به کشور برگردد.

اهم اهداف و فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه گردشگری را می‌توان به بخش‌های زیر تعریف کرد در همکاری‌ها، در ادامه راه:

۱ . آگاهی رسانی و ترویج مفاهیم گردشگری پایدار
۲ . آموزش و توانمندسازی برای توسعه گردشگری جامعه بنیاد
۳ . افزایش مشارکت‌های اجتماعی در بستر جامعه محلی
۴ . کمک به بهبود کسب‌وکارهای خرد محلی
۵ . دو شکل تقویت گردشگری در جامعه محلی شامل:الف) تعریف پروژه‌های گردشگری اجتماع بنیاد در جوامع محلی ب) بسترسازی توسط افراد محلی برای کار داوطلبانه.)»

عباس غمخوار از راهنمایان باسابقه گردشگری منطقه کاشان و آران و بیدگل و مدیرعامل انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر نوش‌آباد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.