تصادف پژو و رنو در کاشان ۲ کشته برجای گذاشت

تصادف رنو و پژو در کاشان ۲ کشته بر جای گذاشتکاشان فردا –  حادثه تصادف یک دستگاه خودرو سواری رنو با یکدستگاه سواری پژو در کاشان ۲ کشته و ۳ آسیب‌دیده بر جای گذاشت.

سخن‌گوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این حادثه تصادف در ساعت حدود ۱۷ امروز پنج‌شنبه ۵ دی‌ماه در جاده کاشان -نوش آباد، نزدیکی پل زیرگذر این محور رخ‌داد و پس از اطلاع سانحه در ساعت ۱۷:۱۶ به سامانه ۱۲۵ بی‌درنگ تیم‌های امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های شماره یک و دو سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

روح‌الله فدائی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در جریان این حادثه یک دستگاه پژو پارس در حال سبقت از یک تریلر درحال دور زدن بوده که از روبه‌رو با شدت به یک خودرو سواری رنو ساندرو برخورد کرده و منجر به فوت راننده و سرنشین پژو پارس و آسیب‌دیدگی شدن سه سرنشین دو خودرو می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ یک کشته و ۱۱ زخمی در برخورد اتوبوس با کامیون در کاشان

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده دستگاه‌های تخصصی محبوسین را رهاسازی، و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند تا از آتش‌سوزی احتمالی پیش‌گیری نموده و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

سخن‌گوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اضافه کرد: با اعلام روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اوژانس کاشان مصدومین خودرو با سه تیم آمبولانس اعزامی از کاشان و نوش‌آباد جهت انجام اقداماتی درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر حسین ریاحی رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نیز در مورد این حادثه گفت: کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی، پس از بررسی صحنه و اقدامات درمانی اولیه، سه مصدوم این حادثه را که حال نامساعدی هم داشتند، جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل نمودند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir/

تصادف پژو و رنو در کاشان ۲ کشته بر جا گذاشت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.