امتیاز «ستاره سرخ کاشان» به «سولدوز نقده» واگذار شد

امتیاز «ستاره سرخ کاشان» به «سولدوز نقده» واگذار شدکاشان فردا – امتیاز ستاره سرخ کاشان به صورت رسمی به سولدوز نقده واگذار شد و با این واگذاری سولدوز نقده به لیگ دسته سوم کشور بازگشت.

به گزارش فرتاک نیوز، پس از این‌که تیم فوتبال ستاره سرخ کاشان فصل گذشته به مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور سقوط کرد، از تیمداری و شرکت در مسابقات مرحله نخست لیگ دسته سوم صرف‌نظر کرد.

پس از تصمیم به واگذاری امتیاز کاشانی‌ها، پرشورهای لیگ سه دست به کار شدند و امتیاز را به نقده بردند.

تیم فوتبال سولدوز نقده یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ دسته سوم است که در سال‌های گذشته هواداران پرشوری از دیدارهای خانگی این تیم حمایت می‌کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ گروه‌بندی مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال

همچنین از اردوی پرشورهای لیگ سه خبر می‌رسد فرزاد حمیدی یکی مربیان جوان و با سابقه لیگ دسته سوم کشور که سابقه صعود به همراه فرهنگ ایثار آستارا از مرحله نخست به مرحله نهایی دارد به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال مردان باشگاه‌های کشور برای فصل ۱۳۹۹/۴۰۰ انجام شد، و تیم‌ها رقیبانشان را شناختند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده ۶۵ تیم در ۵ گروه ۱۳ تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

تیم فوتبال ستاره سرخ کاشان در گروه دوم مرحله اول فصل جدید لیگ دسته سوم؛ با شاهین تهران، شهید اورکی اسلامشهر، کیاپارس تهران، شهروند رامسر، شهرداری فریدونکنار، ستارگان سیمرغ البرز، فرهنگ (مردان‌پاشا) البرز، سردار جنگل گوراب زرمیخ، سفیرنوین آبیک قزوین، سوهان محمد قم، آلومینیوم پارس ساوه و مینو دره خرمدره هم‌گروه بود که از این به بعد تیم فوتبال سولدوز نقده به جای این تیم حضور خواهد داشت.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.