فروش اجباری روغن همراه با اجناس دیگر ممنوع است

فروش اجباری روغن همراه با اجناس دیگر ممنوع استکاشان فردا – مسئول بازرسی اتاق اصناف با انتقاد از برخی شرکت‌های پخش در فروش اجباری روغن با کالاهای دیگر عنوان کرد: طبق اعلام و پیگیری اداره‌های صنعت و تعزیرات حکومتی کاشان با هر فروشگاه متخلفی که فروش اجباری روغن همراه با کالاهای دیگر داشته باشد برخورد می‌شود.

به گزارش کاشان آنلاین، حسین عابدی در گفت‌‌وگو با برنامه رادیویی صبح سیلک رادیو کاشان تصریح کرد: در کنار تخلفات برخی از شرکت‌های پخش عمده کالاها که باید مراجع ملی پیگیری کنند، برخی فروشگاه‌ها هم فروش روغن مایع را مشروط به خرید کالاهای مازاد خود در انبار می‌دانند و از این فرصت سوءاستفاده می‌کنند.

وی انجام دادن این جرایم را متوجه برخی شرکت‌های پخش در سراسر کشور دانست و گفت: واحدهای صنفی در این نوع فروش‌های اجباری مقصر نیستند و در انتخاب این سبک از عرضه کالاها از خود اختیاری ندارند.

بیشتر بخوانیم:
+ فروش روغن در کاشان به شرط کیک و رب

عابدی با اشاره به برنامه‌ریزی و تمهیدات بنک‌داران و عمده‌فروشان کاشان برای ذخیره‌سازی و تأمین کالاها تا حدود حداقل شش ماه آینده، از رفتارهای ملتهب‌آمیز برخی شهروندان در وارد کردن شوک به بازار و بروز پدیده احتکارهای خانگی انتقاد و خاطرنشان کرد: روغن مایع به میزان کافی در انبارها موجود است؛ ولی متأسفانه برخی خانواده‌ها از ترس افزایش قیمت بیشتر این کالا اقدام به خرید مازاد بر مصرف ماهانه خود و بروز پدیده احتکار خانگی می‌شوند.

مسئول بازرسی اتاق اصناف افزود: بروز برخی شایعات در جامعه و فضاسازی‌ها در فضای رسانه‌ای به حدی تأثیرگذار است که خانواده‌ها را حتی به خرید روغن‌های جامد سوق می‌دهد.

وی به شهروندان اطمینان خاطر داد: در کاشان هیچ جای نگرانی برای تأمین مواد غذایی نیست و حتی سهم تأمین کالاها در این شهر در بالاترین سطح قرار دارد و علاوه بر این فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ شهر نیز با شبکه توزیع وسیع از کلان شهرها تأمین کالا می‌شوند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.