ارتقاء جوشقان و استرک به شهر پیگیری شده‌است

ارتقای جوشقان و استرک به شهر پیگیری شده‌استکاشان فردا – ارتقاء جوشقان و استرک به شهر پیگیری شده‌است.

فرماندار کاشان در مورد تقسیمات کشوری در شهرستان کاشان گفت: از سال‌ها پیش، درخواست ارتقاء روستاهای جوشقان، استرک و فتح‌آباد به شهر و روستاهای منطقه اردهال به بخش، مورد پیگیری بوده، که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

به گزارش ایسنا علی‌اکبر مرتضایی، دوشنبه ۱۵ دی‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در پاسخ به سوال رسانه‌ها باید اطلاعات دقیق ارائه کنند و اگر سوالی نیاز به بررسی دارد باید پس از بررسی به سوال‌ها جواب داده شود.

بیشتر یخوانیم:
+
درجه شهرداری کامو و چوگان به ۳ ارتقاء پیدا کرد

فرماندار کاشان در خصوص تعیین حدود کاشان گفت: مرز این شهرستان با استان‌های قم و مرکزی که برای شهروندان در کسب مجوز از اداره‌ها باعث مشکل شده است، نیازمند آن است که در مسیر حقوقی و قانونی آن تعیین حدود شود و تا کسب رضایت مردم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

مرتضایی تصریح کرد: تعیین حریم مرز مشترک دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل نیز در استانداری اصفهان در حال پیگیری است و پس از اعلام نظر استانداری به وزارت کشور و با توجه به شرایط طبیعی، اجتماعی، سیاسی و انسانی آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در مورد تقسیمات کشوری در شهرستان کاشان گفت: از سال‌ها پیش، درخواست ارتقای روستاهای جوشقان، استرک و فتح‌آباد به شهر و روستاهای منطقه اردهال به بخش، مورد پیگیری بوده است که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

رئیس شورای تامین شهرستان کاشان، افزود: خواسته‌های مردم باید با توجه به حساسیت‌های آن از مسیر قانونی و مراجع صاحب صلاحیت پیگیری شود تا به رفاه مردم کمک کند.

وی افزود: حضور خبرنگاران یک فرصت برای مدیران شهرستان است و چنانچه مدیری پاسخگوی اصحاب رسانه نباشد، به صورت مکتوب سوال خبرنگاران را پیگیری خواهم کرد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.