دستگیری عامل قطع درختان روستای خنب کاشان

دستگیری عامل قطع درختان روستای خنب کاشانکاشان فردا – دستگیری عامل قطع درختان روستای خنب کاشان.

محمدحسین تقوایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان، از دستگیری عامل قطع چند اصله درخت در روستای خنب کاشان خبر داد. بریده‌شدن چند اصله درخت میانسال سالم در روستای خنب کاشان، طی روزهای اخیر با اعتراض شدید فعالین محیط زیست و کوهنوردی کاشان مواجه شده بود.

بیشتر بخوانیم:
+ تهدید طبیعت ییلاقی کاشان؛ ارّه‌ها مشغول کارند

تقوایی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم ضمن اشاره به خبر منتشرشده در شام‌گاه دوشنبه ۲۹ دی‌ماه در رسانه‌های کاشان مبنی بر قطع درخت روستای خنب از توابع بخش مرکزی این شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی درج این خبر بررسی آن در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ ناجی‌آباد کاشان قرار گرفت.

او با بیان اینکه عامل اصلی قطع این درختان در نهایت شناسایی و توسط ماموران دستگیر شد، ابراز داشت: یک خودرو پر از چوب قاچاق نیز که به همراه فرد متخلف بود توقیف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان افزود: فرد متخلف بعد از دستگیری تحویل مقامات قضایی و خودرو نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل پارکینگ شد.

قطع چند اصله درخت در حاشیه روستای خنب در جنوب غربی کاشان بلافاصله واکنش‌های اعتراضی از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد، فعالین محیط‌زیستی و ورزشکاران کوهنورد کاشان را به دنبال داشت.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.