کشف ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشان

کشف ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشان کاشان فردا – فرماندهی انتظامی کاشان از کشف ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ حسین بساطی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی ۳ مرحله، پس از دریافت اخباری مبنی بر اینکه در یک واحد مسکونی و ۲ واحد کارگاهی در شهر کاشان، توسط دستگاه‌های ماینر قاچاق، ارز دیجیتال استخراج می‌شود مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانیم:
+ کشف ۷۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشان

وی افزود: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مقام قضایی و با حضور نماینده مدیریت برق شهرستان از این واحدها بازرسی کردند که تعداد ۵۶ دستگاه ماینر خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند گفت: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.

فرماندهی انتظامی کاشان از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و با اشاره به قاچاق و غیرقانونی‌بودن استفاده از دستگاه‌های یادشده گفت: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن‌ها باعث اختلال در شبکه توزیع برق شهری شده بود.

به گفته وی به همین متهمان از برق یارانه‌ای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی می‌کنند که با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.