سقوط منصوری شاد کاشان به دسته یک فوتسال کشور

سقوط منصوری شاد کاشان به دسته یک فوتسال کشور کاشان فردا – تیم فوتسال نوجوانان منصوری شاد کاشان با شکست مقابل  آتیه‌سازان اراک به لیگ دسته یک فوتسال نوجوانان کشور سقوط کرد.

به گزارش ایرنا، در شب پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور در گروه ۲ که جمعه شب در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار شد، تیم استعدادهای درخشان مشهد با برتری ۲ بر یک در برابر تیم امید جلین گرگان به دوره بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

تیم آتیه‌سازان شازند اراک هم توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم منصوری‌شاد کاشان را شکست دهد تا دیگر تیم راه‌یافته به دور پایانی لیگ برتر نوجوانان کشور باشد.

بیشتر بخوانیم:
+ استعدادهای درخشان مشهد ۴ منصوری شاد کاشان ۲

رقابت تیم آراد شاهرود با تیم فراز صومعه‌سرای رشت هم با تساوی ۴ بر ۴ پایان یافت و با این نتیجه تیم میزبان نتوانست به دور بعد صعود کند.

در پایان رقابت‌های این دوره از مسابقات تیم استعدادهای درخشان مشهد با پنج پیروزی و کسب ۱۵ امتیاز، آتیه‌سازان شازند اراک با سه پیروزی و ۹ امتیاز، آراد شاهرود با ۲ پیروزی و یک تساوی و ۷ امتیاز، فراز صومعه‌سرای رشت با یک پیروزی و سه تساوی و ۶ امتیاز، تیم امید جلین گرگان با یک پیروزی و یک تساوی و ۴ امتیاز و تیم منصوری شاد کاشان با یک تساوی و یک امتیاز در رده نخست تا ششم قرار گرفتند.

تیم‌های مشهد و اراک در مرحله نهایی مسابقات نوجوانان با ۲ تیم صعود‌کرده از مسابقات گروه یک که در اصفهان برگزار می‌شود، رقابت‌های پایانی را برگزار خواهند کرد، همچنین تیم منصوری شاد کاشان به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

نوجوانان فوتسالیست کشور در ۲ گروه ۶ تیمی در شاهرود و اصفهان به مدت پنج روز با هم رقابت کردند.

مسابقات گروه دوم لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور از روز دوشنبه تا جمعه ۱۷ بهمن در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.