نوجوانان کاشانی از پس «مس کرمان» بر نیامدند

نوجوانان کاشانی از پس «مس کرمان» بر نیامدندکاشان فردا – تیم نوجوانان ستارگان سیلک کاشان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور مقابل مهمان خود مس کرمان نتبجه را واگذار کرد.

به گزارش پورتال خبری کاشان، تیم فوتبال نوجوانان ستارگان سیلک کاشان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از ظهر یک‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان به مصاف تیم مس کرمان رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

این شکست آن هم مقابل تیم متمول مس کرمان که از امکاتات یک باشگاه حرفه‌ای برخوردار است هیچ از ارزش‌های نوجوانان با اراده و پشتکار کاشانی کم نمی‌کند و در ادامه مسابقات می‌توانند آن را جبران کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ نوجوانان کاشان نتیجه را به سپاهان اصفهان واگذار کردند

حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشور با تیمی کاملا بومی نخستین تجربه نوجوانان کاشان است و کسب تجربه مطمئنا بازی به بازی بهتر و روان‌تر خواهند شد به شرطی که این تیم را به لحاط روحی برای بازی‌های آینده تقویت کنند.

نوجوانان کاشانی از پس «مس کرمان» بر نیامدند

تیم فوتبال نوجوانان ستارگان سیلک کاشان در هفته نخست در ورزشگاه امیرکبیر کاشان با نتیجه ۶ بر یک بازی را به حریف قدر خود فولاد مبارکه سپاهان اصفهان واگذار کرد و در هفته دوم در یزد مقابل فولاد نوین یزد به مساوی بدون گل رضایت داد.

مس کرمان باشگاهی با سابقه ۳۰ ساله است که در اکثر رشته‌های ورزشی و رده‌های فوتبالی کارنامه و تجربه است. تیم‌های آن از رده‌های پایین در آکادمی این تیم ورزیده و با تجربه پا به میدان می‌گذارند.

نوجوانان کاشانی تازه صاحب تیم و باشگاه شده‌اند و ابراز امیدواری می‌شود به مرور قوی‌تر ظاهر شوند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.