نخستین محموله واکسن کرونا امروز وارد کاشان می‌شود

نخستین محموله واکسن کرونا امروز وارد کاشان می‌شودکاشان فردا – نخستین محموله واکسن کرونا امروز وارد کاشان می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد که نخستین محموله واکس کرونای روسی امروز سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ۹۹وارد کاشان می‌شود.

دکتر سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه امروز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ماه نخستین محموله واکسن کرونا به کاشان وارد می‌شود، اظهار داشت: طبق اولویت‌بندی مشخص‌شده توسط وزارت بهداشت این واکسن‌ها ابتدا به کادر درمانی شاغل در بخش ICU بیمارستان‌های درگیر با کرونا در منطقه کاشان تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ سازمان نظام پزشکی اعتبار واکسن کرونای روسی را رد کرد

وی ابراز داشت: با ورود این محموله‌ها به‌زودی واکسیناسیون کادر درمانی بخش مراقبت‌های ویژه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد: شهروندان باید در نظر داشته باشند حتی با ورود واکسن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی برای پیشگیری از کرونا همچنان باید از سوی آن‌ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: واکسن نباید دلیلی بر بی‌تفاوتی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد و تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا رعایت ضوابط و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ضروریست چرا که هرگونه کوتاهی در این موضوع می‌تواند بسیار خطرناک و عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تا کنون دکتر مجید فرهاد،و محسن خادم از اعضای کادر درمان کاشان بر اثر ابتلا به کرونا به شهدای مدافع سلامت پیوسته‌اند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.