کسب رتبه برتر دانشگاه کاشان در سامانه «ایرانداک»

کسب رتبه برتر دانشگاه کاشان در سامانه «ایرانداک»کاشان فردا – کسب رتبه برتر دانشگاه کاشان در سامانه «ایرانداک».

معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان اعلام کرد: دانشگاه کاشان در سال تحصیلی  ۹۹ – ۹۸ کشور، با ثبت ۹۹۳ پارسا و پیشنهاده در ثبت و همانندجویی پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها، و پیشنهاده‌ها رتبه دوم و سوم کشور را کسب کرد.

مجید منعم زاده
افزود: دانشگاه کاشان با ثبت ۵۵۳ پایان‌نامه و رساله (پارسا) و ۴۶۰ پیشنهاده (پروپوزال) در سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸  در منطقه آمایش ۶ رتبه دوم و سوم را کسب کرده است.

بیشتر بخوانیم:
+ دانشگاه کاشان رتبه ۷ کشور را کسب کرد

معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این سامانه به منظور پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی ایجاد شده است، افزود: برپایه قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی مصوب مجلس شورای اسلامی، همه دانشگاه‌ها، پژوهش‌گاه‌ها، و مؤسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری باید تمام متن پیشنهاده‌ها (پروپوزال‌ها)، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را که بدون طبقه‌بندی هستند در سامانه‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) ثبت، تایید و آن‌ها را همانندجویی کنند.

این سامانه با نشانی tik.irandoc.ac.ir در دسترس همگان است.

دانشگاه کاشان یکی از ۱۶ دانشگاه نامزد کشور برای قرارگرفتن در یکی از ۵ دانشگاه ملی در تراز بین‌المللی است و این موفقیت‌ها کمک شایان توجهی برای دستیابی آن چشم‌انداز خواهد بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.