رد پای کرونای انگلیسی در کاشان / شناسایی یک مشکوک

رد پای کرونای انگلیسی در کاشان / شناسایی یک مشکوک کاشان فردا – رد پای کرونای انگلیسی در کاشان / شناسایی یک مشکوک.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به شناسایی یک فرد مشکوک یه کرونای انگلیسی در کاشان تاکید کرد: شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

دکتر محمد حاجی‌جعفری به تسنیم گفت: آزمایشات لازم گرفته، و برای بررسی‌های لازم به آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران فرستاده شده است و ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت نتیجه مشخص می‌شود.

وی با بیان این‌که متاسفانه میزان بیماری‌های بستری در کاشان و بیماران سرپایی به میزان قابل‌توجهی افزایش داشته است، افزود: بر اساس سخنان وزیر بهداشت کرونای انگلیسی در کشور پخش شده و بیم ابتلای شهروندان در اقصی نقاط کشور وجود دارد و منطقه کاشان نیز از این امر مستثنی نیست و بر همین اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش اهمیت دارد.

بیشتر بخوانیم:
+ نقض پروتکل‌ها توسط اشخاص صاحب‌نام در شهر وزیر بهداشت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ابراز داشت: متاسفانه رد پای کرونای انگلیسی در منطقه کاشان پیدا شده است و این موضوع زنگ خطر را به صدا درآورده است و عادی‌انگاری می‌تواند موج‌های دیگری را در کاشان رقم بزند.

وی با بیان اینکه با تداوم این شرایط ممکن است زمستان سختی را پیش رو داشته باشیم، گفت: شرایط کاشان از وضعیت آبی به زرد کرونایی تغییر وضعیت داده است و عادی‌انگاری می‌تواند شرایط را رو به وخامت بگراید و این موضوع زنگ خطری است که در کاشان به صدا درآمده است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.