۴ والیبالیست کاشان به اردوی تیم نوجوانان ایران دعوت شدند

۴ والیبالیست کاشان به اردوی تیم نوجوانان ایران دعوت شدندکاشان فردا – ۴ والیبالیست کاشان به اردوی تیم نوجوانان ایران دعوت شدند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی باریج اسانس کاشان گفت: چهار بازیکن این باشگاه به اردوی تیم نوجوانان کشورمان دعوت شدند.

فاطمه حسیبی یک‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه احمدرضا صالح و امیررضا کریمی به اردوی چهارم نوبت اول تیم نوجوانان ایران دعوت شدند، افزود: این اردو ۲۵ تا ۲۷ بهمن امسال در فدراسیون والیبال در جریان است.

وی ادامه داد: پویا ابوالفضلی و امیرحسین گرام نیز از ۲۷ تا ۲۹ بهمن در ‌اردوی پنجم نوبت اول تیم والیبال نوجوانان کشورمان حضور خواهد یافت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی باریج اسانس کاشان راه‌یابی این بازیکنان به اردوی تیم نوجوانان کشورمان را در آینده والیبالیست‌های رده سنی پایه این باشگاه و کاشان موثر و مفید دانست و اظهار داشت: این مهم مقدمه‌ای برای مسیر برنامه‌ریزی شده و ثمربخش در راستای رسیدن به شهری والیبالیست‌پرور در کاشان است.

وی با اشاره به فعالیت آکادمی والیبال باریج اسانس کاشان در زمینه استعدادیابی و پرورش نونهالان و نوجوانان والیبالیست این خطه خاطر نشان کرد: خانواده‌هایی که فرزندانشان علاقه‌مند به فعالیت در والیبال هستند، می‌توانند آنان را در این آکادمی نام‌نویسی کنند.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان سال ۱۳۸۴ تاسیس و ۱۳۹۳ منحل شد؛ این تیم صاحب عنوان در ۲ بخش مردان و بانوان سال ۱۳۹۸ بار دیگر قصد حضور در سطح اول والیبال ایران در بخش بانوان داشت که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آنچه “در نظر گرفتن اولویت‌های کنونی در راستای تمرکز و انجام رسالت اصلی شرکت باریج اسانس و با هدف توزیع کالای دارویی در سطح کشور” عنوان شد از حضور در لیگ برتر بانوان انصراف داد.

کاشان بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود و تا پیش از شیوع کرونا در سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار ورزشکار سازمان‌یافته فعال در ۴۰ رشته ورزشی داشت و والیبالیست‌های مطرحی از جمله امیر غفور ملی‌پوش ایران و عضو تیم بورسا اسپور ترکیه را معرفی کرده است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.