کشف سر یک راس بز وحشی در منزل متخلفین شکار

کشف سر یک راس بز وحشی در منزل متخلفین شکار کاشان فردا – کشف سر یک راس بز وحشی در منزل متخلفین شکار.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان اعلام کرد: در تفتیش از منزل متخلفین شکار و صید در این شهرستان، سر یک راس بز وحشی و ادوات شکار کشف، و با دستور قضایی شکارچیان ذستگیر شدند.

اللهیار دولتخواه گفت: محیط‌بانان منطقه حفاظت شده قمصر و برزک در حین گشت و کنترل منطقه و طی اخبار دریافتی و بررسی‌های انجام شده مبنی بر شکار یک راس بز وحشی بلافاصله در چند اکیپ جداگانه در ساعات اولیه روز به محل اعزام و پس از تعقیب و کمین چند ساعته خودرو متخلفین را توقیف کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ دستگیری سه متخلف صید و شکار در کاشان

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مقداری گوشت که متخلفین قصد فروش آن‌را داشتند کشف و ضبط گردید و سپس با دستور دادستان محترم شهرستان حکم تفتیش از منزل متخلفین صادر گردید که یگان حفاظت محیط زیست به همراه کلانتری منطقه به محل اعزام شدند و در حالی که اهالی منزل قصد داشتند موارد شکار و صید را از منزل خارج نمایند، با حضور به‌موقع و با درایت مامورین یگان و کلانتری محل از آن ممانعت به عمل آوردند و در تفتیش از منزل متخلفین سر و پوست یک راس بز وحشی، سه قبضه اسلحه و سه دستگاه دوربین چشمی کشف و ضبط گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: کلیه موارد مکشوفه صورتجلسه گردیده و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.