واژگونی خودرو در کاشان ۳ کشته و ۹ مصدوم داشت

واژگونی خودرو در کاشان ۳ کشته و ۹ مصدوم داشتکاشان فردا – واژگونی خودرو حامل در کاشان ۳ کشته و ۹ مصدوم داشت.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سمند حامل مهاجران غیرقانونی خارجی در این شهرستان سه کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

دکتر حسین ریاحی به ایرنا اعلام کرد: این حادثه ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه صبح امروز در آزادراه امیرکبیر بین عوارضی‌ قصمر و باغ فین رخ داد.

وی ادامه داد: با اعزام ۵ دستگاه آمبولانس‌ مرکز اورژانس و یک آمبولانس جمعیت هلال احمر، ۷ نفر از آسیب‌دیدگان که وضعیت نامساعدی داشتند پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ واژگونی خودرو در محور کاشان بادرود یک کشته برجا گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: ۲ نفر از مصدومان نیز به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند.

استان اصفهان از ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه برخوردار است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مرکز کشور، به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را دارد.

مناطق کویری شرق و شمال استان اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی در مرکز کشور و وجود راه‌های کویری یکی از نقاط حمل و نقل مواد مخدر، کالاهای قاچاق و حتی جابجایی مهاجران خارجی غیر مجاز به خصوص اتباع کشور همسایه شرقی است.

پیش از این در موارد زیادی خودروهای سواری حامل اتباع خارجی در مسیرهای بیابانی شرق و شمال اصفهان به دلیل ظرفیت بیش از حد، سرعت زیاد و یا هنگام گریز از دست ماموران انتظامی دچار حادثه شده و سرنشینان این خودروها کشته و زخمی شده‌اند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.