تجهیز بیمارستان بهشتی کاشان به ۴ دستگاه تشخیصی و درمانی جدید

تجهیز بیمارستان بهشتی کاشان به ۴ دستگاه تشخیصی و درمانی جدیدکاشان فردا – تجهیز بیمارستان بهشتی کاشان به ۴ دستگاه تشخیصی و درمانی جدید.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان از تجهیز این بیمارستان به چهار دستگاه تشخیصی و درمانی جدید خبر داد.

دکتر ابوالفضل شجاعی در حاشیه آیین بهره‌برداری از چهار دستگاه تشخیصی و درمانی جدید بیمارستان بهشتی کاشان که به صورت ویدئوکنفرانس توسط وزیر بهداشت انجام شد، اظهار داشت: برای خرید و راه‌اندازی این دستگاه‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان این‌که سه دستگاه از این چهار دستگاه شامل سی‌تی‌اسکن، CRRT، ویدئو لارنگوسکوپ و اکوسونوپرتابل است، ابراز داشت: برای خرید این دستگاه‌ها بیش از ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان همچنین از خرید دستگاه اکمو به عنوان چهارمین دستگاه از این مجموعه نام برد و تصریح کرد: برای خرید این دستگاه نیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

وی همچنین از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای راه‌اندازی این دستگاه‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و گفت: دستگاه‌های فوق فقط به هشت دانشگاه علوم پزشکی کشور از جمله کاشان اختصاص داده شده است که از توجه ویژه مقام عالی وزارت بهداشت به کاشان تشکر می‌کنیم.

شجاعی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های بیمارستان شهید بهشتی کاشان با تعرفه دولتی ارائه خدمت می‌کنند، گفت: این دستگاه‌ها برای ارائه خدمت به مردم منطقه کاشان و شمال استان اصفهان و شهرهای مجاور از استان‌های همجوار راه‌اندازی شده است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.