نوجوانان کاشانی، نوجوانان شیرازی را در خانه شکست دادند

نوجوانان کاشانی، نوجوانان شیرازی را در خانه شکست دادندکاشان فردا – نوجوانان کاشانی، نوجوانان شیرازی را در خانه شکست دادند.

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور؛ تیم نوجوانان ستارگان سیلک کاشان، مقابل میزبان شیرازی خود به پیروزی رسید.

به گزارش پورتال خبری کاشان، تیم فوتبال نوجوانان ستارگان سیلک کاشان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر پنج‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف تیم وصال شیراز رفت و در پایان موفق شد با یک گل میزبان خود را مغلوب کند.

بیشتر بخوانیم:
+ نوجوانان کاشانی از پس «مس کرمان» بر نیامدند

در این دیدار خارج از خانه، محمدامین شیخی تک‌گل سه امتیازی تیم نوجوانان کاشان را به ثمر رسانید تا کاشانی‌ها نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر نوجوانان کشور جشن بگیرند.

این پیروزی روحیه‌بخش برای بچه‌های کاشانی می‌تواند آن‌ها را به خودباوری کامل برای دیدارهای پیش‌رو برساند و باور کنند که توان مقابله با هر تیمی را دارند و می‌توانند از هر بازی، ۳ امتیاز به امتیارات خود اضافه کنند.

تیم فوتبال نوجوانان ستارگان سیلک کاشان در هفته نخست در ورزشگاه امیرکبیر کاشان با نتیجه ۶ بر یک بازی را به حریف قدر خود فولاد مبارکه سپاهان اصفهان واگذار کرد، در هفته دوم در یزد مقابل فولاد نوین یزد به مساوی بدون گل رضایت داد و در بازی سوم در کاشان با نتیجه ۲ بر یک مقابل مس کرمان نتیحه را واگذار کرد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.