۹۰ درصد پزشکان کاشان از نسخه الکترونیکی استفاده می‌کنند

۹۰ درصد پزشکان کاشان از نسخه الکترونیک استفاده می‌کنندکاشان فردا – مدير درمان تامين اجتماعي منطقه كاشان اعلام کرد: بیش از ۹۰ درصد پزشکان کاشان از سامانه نسخه الکترونیکی استفاده کرده و نسخه‌های خود را آنلاین می‌نویسند.

دکتر علی‌محمد حق‌پناه گفت: تا کنون بیش از ۹۰ درصد پزشکان کاشان، از اجرای طرح نسخه الکترونیک در راستای کاهش انتقال آلودگی از طریق دفترچه‌های بیمه و قطع زنجیره شیوع کرونا استقبال کردند.

وی افزود: ۲۵۰ هزار نسخه الکترونیک توسط پزشکان در سال‌جاری صادر شده است که رشد ۶۵ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانیم:
+ کاشانی‌ها از اول اسفند با کارت ملی به پزشک مراجعه کنند

به گفته وی، مديریت درمان تامين اجتماعي منطقه كاشان، تنها شهرستان کشور است که به صورت مستقل هم‌ردیف استان‌ها فعالیت دارد و خدمات درمانی را به ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل ارائه می‌دهد.

مدير درمان تامين اجتماعي منطقه كاشان، نوبت‌دهی تلفنی، استفاده از منشی دیجیتال، و راه‌اندازی سیستم غیرحضوری کمیسیون پزشکی را از دیگر برنامه‌های عملیاتی شده برای جلوگیری از ازدحام بیماران در مراکز درمانی و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا برشمرد.

فعالیت درمانی تامین اجتماعی کاشان به‌طور رسمی بعد از تصویب قانون الزام در مجلس شورای اسلامی در سال ۶۹ آغازشد که در ابتدای کار با خرید خدمت توسط نیروهای وزارت بهداشت در کارهای درمانی و از سال ۷۱ نیز بصورت مستقل با استخدام نیرو در درمان مستقیم کار خود را آغاز کرد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.