فرودگاه کاشان ۱۴۰۰ زیر پوشش سازمان هواپیمایی قرار می‌گیرد

فرودگاه کاشان ۱۴۰۰ زیر پوشش سازمان هواپیمایی قرار می‌گیردکاشان فردا – فرودگاه کاشان ۱۴۰۰ زیر پوشش سازمان هواپیمایی قرار می‌گیرد.

شهردار کاشان با ابراز امیدواری برای حضور شرکت فرودگاه‌های کشور طی سال پیش‌رو در فرودگاه کاشان و شروع عملیات در ضلع شمال، نتیجه آن را فعالیت مستمر و همیشگی یک فرودگاه استاندارد تحت پوشش سازمان هواپیمایی کشور در خطه نخستین‌ها دانست.

به گزارش پورتال خبری کاشان سعید ابریشمی‌راد در آیین رونمایی از سیستم‌های کمک ناوبری و روشنایی باند فرودگاه کاشان به عنوان پروژه‌های سی‌ودومین هفته چلچراغ توسعه، مدیریت یک فرودگاه توسط ارگانی مانند شهرداری را بسیار مشکل خواند و گفت: شاید این اتفاق، نخستین تجربه در کشور محسوب می‌شود که خوشبختانه همکارانم از این تجربه سربلند بیرون آمدند.

وی با تأکید بر اینکه شهری مانند کاشان نیازمند برخورداری از فرودگاه است عنوان کرد: تلاش همه بانیانی که از سال ۷۳ تا کنون در این مسیر گام برداشته و نیاز و خواسته مردم این خطه را محقق کردند قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانیم:
+ تودیع و معارفه رئیس پلیس فرودگاه کاشان

رئیس هیئت امنا فرودگاه کاشان، با یادآوری فراز و فرود فعالیت فرودگاه کاشان از گذشته تا به حال بیان کرد: فرودگاه تا مرحله تعطیلی و خاتمه فعالیت پیش رفت اما با جدیت شورای اسلامی شهر و البته تلاش شهرداری فرودگاه با وجود تمام هزینه‌ها و حتی مشکلات اخیر عدم انجام پرواز ناشی از محدودیت‌های کرونایی اداره شد.

ابریشمی‌راد با ابراز امیدواری برای حضور شرکت فرودگاه‌های کشور طی سال پیش‌رو در فرودگاه کاشان و شروع عملیات در ضلع شمال گفت: با این اقدام می‌توان برای همیشه کاشان را از یک فرودگاه استاندارد تحت پوشش سازمان هواپیمایی و با مدیریت شرکت فرودگاه‌های کشور برخوردار ساخت و استانداردهای مورد نیاز را عملیاتی کرد.

وی، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم با وجود سرسختی شرکت فرودگاه‌ها برای عدم تحویل فرودگاه کاشان با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و البته پی‌گیری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل این امر محقق می‌شود تا در ماه‌های پایانی دولت یازدهم این آرزوی دیرینه مردم خطه کاشان در جایگاه محکم خود جامه عمل بپوشاند.

ابریشمی‌راد بهره‌برداری از دو سیستم جدید کمک ناوبری با صرف اعتبار ۴۰۰ هزار یورو و نیز سیستم روشنایی باند فرودگاه کاشان با صرف اعتبار ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت نیروی هوافضا سپاه پاسداران را متذکر شد و افزود: در مجموع برای بهره‌برداری از این سیستم‌ها با احتساب اعتبار ریالی و ارزی، حدود ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صرف گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: هر چه تجارب مدیریت شهری بیشتر می‌شود به این نتیجه می‌رسیم که باید از ظرفیت‌های سپاه شایسته‌تر مورد استفاده قرار گرفته چنانکه برکات این همکاری در پروژه زیرگذر و فرودگاه مشخص شده است.

شهردار کاشان با تقدیر از مجموعه فرودگاه کاشان به ویژه عوامل فنی و تخصصی آن برای اجرای سیستم جدید عنوان کرد: قرارداد نصب چراغ‌ها در سال ۹۵، میلیاردی بوده اما تیم تخصصی فرودگاه این کار را با توان‌مندی و مهارت خود انجام دادند.

ابریشمی‌راد، تأکید کرد: انتظار می‌رود با توجه به توافقات صورت‌گرفته و قول مساعد دو ایرلاین پویا و کیش ایر، شاهد انجام هر چه سریع‌تر پروازهای فرودگاه کاشان به صورت روزانه باشیم.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.