کسب ۵ رتبه از سوی دانشگاه پزشکی کاشان در جشنواره سیمرغ

کسب ۵ رتبه از سوی دانشگاه پزشکی کاشان در جشنواره سیمرغ کاشان فردا – کسب ۵ رتبه از سوی دانشگاه پزشکی کاشان در جشنواره سیمرغ.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کسب پنج رتبه کشوری در جشنواره سیمرغ از سوی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمد جهاندار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به کسب افتخارات ملی و بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حوزه فرهنگی اظهار داشت: جشنواره سیمرغ جشنواره‌ای بین‌المللی در مجموعه وزارت بهداشت است.

بیشتر بخوانیم:
+ دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان رتبه نخست کشور را کسب کرد

وی با بیان اینکه این جشنواره بین‌المللی ویژه عموم مردم برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره از طرف دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال گذشته پنج رتبه کشوری کسب شده و کسب ۲۱ رتبه کشوری در مسابقات سراسری قرآن و عترت هم از دیگر افتخارات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال گذشته است.

بیشتر بخوانید
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه برای شرکت در یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ در سال جاری تا ۱۵ اسفندماه فرصت فرستادن آثار وجود دارد، ابراز داشت: لازم است تا برای گسترش اقدامات فرهنگی جذب حداکثری دانشجویان را داشته باشیم.

وی ضمن تأکید بر ایجاد فضایی خلاقانه و هنرمندانه برای ارائه محتوای فرهنگی گفت: اجرای برنامه‌های مقطعی و قالب‌های قدیمی تأثیر لازم را ندارد و بر همین اساس لازم است تا برای دانشجویان به فراخور زمان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

جهاندار بر پرداختن به همه ابعاد یک جوان ایرانی مسلمان با حضور سلایق مختلف تاکید کرد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.