۴۲ خانه ورزش روستایی در کاشان تجهیز شد

۴۲ خانه ورزش روستایی در کاشان تجهیز شدکاشان فردا – ۴۲ خانه ورزش روستایی در کاشان تجهیز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان از تجهیز ۴۲ خانه ورزش روستایی در کاشان خبر داد.

به گزارش مهر، محمدجواد سلامیان‌زاده عصر پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح چند طرح ورزشی در شهرستان کاشان اظهار داشت: با افتتاح و بهره‌برداری از پنج خانه ورزش روستایی در کاشان تعداد خانه‌های ورزشی تجهیزشده در این شهرستان به ۴۲ باب رسید.

وی با بیان اینکه برای تجهیز هر خانه ورزش، اعتباری حدود ۲۵ میلیون تومان اختصاص داده شده است، ابراز داشت: تمام این اعتبارات دولتی است.

بیشتر بخوانیم:
+ خانه ورزش روستای ارمک کاشان به بهره‌برداری رسید

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان همچنین از افتتاح یک سالن ورزشی در روستای «نشلج» از توابع بخش نیاسر کاشان خبر داد و تصریح کرد: «نشلج» پرجمعیت‌ترین روستای شمال استان اصفهان است و از این رو اختصاص یک سالن ورزشی مجهز برای استفاده ساکنین این روستا ضروری به نظر می‌رسید.

وی با بیان اینکه برای این سالن ورزشی اعتباری افزون بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف خیرین و دهیاری روستای «نشلج» اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تمهیدات اندیشیده‌شده در حال حاضر کاشان با سرانه ۲۰ سانتی‌متری در ورزش کمترین سرانه را در بین شهرستان‌های استان اصفهان دارد.

سلامیان‌زاده افزود: از کل ایناداره ورزش و  سرانه ورزشی ۷۵ درصد آن مربوط به اماکن ورزشی روباز و ۲۵ درصد آن مربوط به اماکن ورزشی سربسته است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.