هیچگونه کمبودی در تأمین گوشت مرغ در کاشان وجود ندارد

هیچگونه کمبودی در تأمین گوشت مرغ در کاشان وجود نداردکاشان فردا – هیچگونه کمبودی در تأمین گوشت مرغ در کاشان وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در تأمین گوشت مرغ در کاشان وجود ندارد، درخواست کرد که دستگاه‌های نظارتی قیمت فروش مرغ را کنترل کنند.

رضا مظلومی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه مرغ در شهرستان کاشان ۱۷ تن در روز است، اظهار داشت: ممکن است مصرف مرغ در این شهرستان به فراخور زمان و مناسبت‌ها به ۲۵ تن و یا بیشتر نیز افزایش پیدا کند.

او اعلام کرد: بر اساس مصوبه تنظیم بازار و کاهش قیمت مرغ در مرحله نخست بیش از ۲۰ تن گوشت مرغ تازه، و در مرحله دوم از تأمین گوشت مرغ در شهرستان ۲۴ تن گوشت مرغ تحویل کشتارگاه کاشان شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ قیمت مرغ در کاشان کاهش یافت

مظلومی با بیان اینکه این رویه هر روز تا پایان سال و سال آینده ادامه دارد، ابراز داشت: جای هیچ‌گونه نگرانی در تأمین گوشت مرغ در شهرستان کاشان وجود ندارد و به اندازه کافی گوشت مرغ تحویل کشتارگاه کاشان می‌شود.

بیشتر بخوانید
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گوشت مرغ باید با قیمت مصوب ۲۱ هزار و ۵۰۰  تومان در شهرستان کاشان توزیع شود، گفت: وظیفه نظارت بر قیمت‌ها بر عهده نهادهای نظارتی نظیر اداره صمت، تعزیرات و بازرسی اصناف شهرستان است.

مظلومی با بیان اینکه تأمین عمده مرغ در کاشان بر عهده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را در راستای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز شهرستان کاشان به کار گرفتیم و خوشبختانه هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.