۲ ابتلای قطعی به کرونای انگلیسی در کاشان شناسایی شد

۲ ابتلای قطعی به کرونای انگلیسی در کاشان شناسایی شدکاشان فردا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ابتلایی قطعی دو بیمار به کرونای جهش‌یافته موسوم به کرونای انگلیسی در کاشان خبر داد و اعلام کرد این دو بیمار در قرنطینه هستند.

دکتر مهدی دلاوری تاکید کرد: با توجه به این موضوع لازم است شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات اهتمام جدی داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این دو نفر بازرگانانی بودند که از پیرانشهر و اربیل عراق به کاشان آمده بودند.

طی هفته‌های گذشته یک بیمار با علائم مشابه کرونایی انگلیسی در کاشان بستری شده و نمونه آزمایشی او به تهران ارسال شد، وی یک روز بعد از دنیا رفت اما به‌رغم این‌که گمانه‌های نخستین حاکی از ابتلای او به ویروس جهش‌یافته کرونایی انگلیسی بود، چند روز بعد نتیجه آزمایش او در مورد ابتلا به این نوع ویروس منفی اعلام شد.

مورد دیگری نیز یکی دو روز بعد با علائم مشابه بستری و خبر/شایعه فوت او هم منتشر شد که بلافاصله از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی فوت او تکذیب و اعلام شده که نمونه تست او به آزمایشگاه پاستور ارسال شده که آن مورد هم منفی اعلام شد.

اما اکنون به نظر می‌رسد نتیجه آزمایش‌های این ۲ نفر قطعی و تایید شده‌است که خبر آن رسما به شکل قطعی اعلام می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.