برگزاری دومین جشن تولد طبیعت

خسرو اعتماد مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشانکاشان فردا – به ابتکار جمعیت کویر سبز کاشان دومین جشن تولد طبیعت مادربزرگ و نوه‌ در کنار هم برگزار شد.

به گزارش پورتال خبری کاشان، خسرو اعتماد مدیر عامل جمعیت کویر سبز کاشان در آیین گفت: تولد مادربزرگ و نوه در روز درخت‌کاری و در دامن طبیعت بیانگر تعدد و تکثر نسل‌های دوستدار طبیعت و سابقه فعالیت جمعیت کویر سبز کاشان است.

وی افزود: در ویژه‌برنامه تولد طبیعت، دوستداران محیط زیست و خانواده‌ها به‌عنوان میزبان برنامه‌های زیست‌محیطی در طبیعت شاهد فعالیت‌های عام‌المنفعه و جشن تولد خودشان هستند و فعالیت انجام شده به‌عنوان هدیه تولد با نصب پلاکارد بنام میزبان برنامه ثبت و نصب می‌شود.

برگزاری دومین جشن تولد طبیعت
اعتماد، هدف از این برنامه را تقدیر از زحمات دوستداران محیط زیست و ایجاد انگیزه برای نسل جوان، نوجوان و دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: جمعیت کویر سبز کاشان آمادگی خود را جهت برگزاری جشن تولد طبیعت برای خانواده‌های کاشانی و خارج از شهرستان اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانیم:
+ نخستین پویش تولد طبیعت کشور در کاشان برگزار شد

در  نخستین پویش تولد طبیعت، مراسم تولد یکی از اعضای با سابقه جمعیت، همراه با پویش کاشت بادام کوهی در منطقه خنب و درین برگزار گردید و شرکت‌کنندگان، فعالیت زیست محیطی خود در قالب پویش کاشت بادام کوهی را به‌عنوان هدیه تولد تقدیم میزبان مراسم نمودند که با نصب پلاکارد در منطقه بنام فرد ثبت شد.

جمعیت کویر سبز کاشان نخستین سازمان مردم‌نهاد زیست محیطی کاشان با بیش از ۲۰ سال فعالیت مستمر در سطح منطقه کاشان است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.