کاشان روزی را بدون فوتی کرونایی سپری کرد

 کاشان روز بدون فوتی کرونایی را سپری کرد کاشان فردا – مدیر روابط ‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این منطقه پس از نزدیک به یک ماه، ۲۴ ساعت گذشته را بدون ثبت بیمار جانباخته مبتلا به کرونا سپری کرد.

به گزارش ایرنا، از ۱۹ فروردین امسال تاکنون (۲۶ روز) روزانه دست‌کم یک مورد جانباخته مبتلا به کرونا داشته است.

مریم امیدی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد: شمار بستری مبتلایان کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ۳۰۴ نفر است که ۲۵۰ بیمار در کاشان و ۵۴ بیمار در آران و بیدگل بستری تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانیم:
+ بستری ۵۰ بیمار جدید کرونا در کاشان / ۲ فوتی

وی موارد بستری بیماران کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه مرکزهای درمانی منطقه کاشان را ۵۵ نفر اعلام و اضافه کرد: ۴۹ نفر از بیماران در کاشان و شش نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد ۲۲ نفر از ۲۴ تا ۸۲ سال در کاشان و ۱۱ نفر از آران و بیدگل با سن ۳۴ تا ۸۲ سال تحت مراقبت و درمان هستند.

وضعیت کرونایی شهرستان‌ کاشان در برهه کنونی نارنجی و شهرستان آران و بیدگل قرمز است.

بر پایه مصوبه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مشاغل گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در وضعیت قرمز تا اطلاع بعدی تعطیل می‌شوند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک با جدیت بیشتری مورد پایش قرار خواهد گرفت.

آمار کرونا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰
تعداد قربانیان ویروس کرونا امروز در کشور۳۴۹ نفر است که نسبت به دیروز ۵ نفر افزایش داشته، و تعداد مبتلایان ۱۵ هزار و ۶۷۲ نفر است که نسبت به روز گذشته ۴ هزار ۴۷۸ نفر کاهش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۳۴۴ قربانی و تعداد مبتلایان ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.