نسخه رسمی «کلاب هاوس» در اندروید عرضه شد

نسخه رسمی «کلاب هاوس» در اندروید عرضه شدکاشان فردا – نسخه رسمی «کلاب هاوس» در اندروید عرضه شد.

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس اعلام کرد اپلی‌کیشن خود را به روی کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی می‌گشاید.

به گزارش ایسنا، این اپلی‌کیشن که کاربران معروف زیادی را جذب کرده است، به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد به میزبانی یا شنیدن مکالمات زنده به سبک کنفرانس بپردازند.

«کلاب هاوس» حدود یک سال است برای کاربران iOS موجود بوده و ابتدا با جهش و سپس کندی رشد شمار کاربران روبه‌رو شد. شرکت کلاب هاوس اعلام کرد متداول‌ترین درخواست، قابل دسترس‌شدن کلاب‌هاوس در اندروید بوده است.

بیشتر بخوانیم:
+ ردگیری موقعیت خود را در تلفن همراه متوقف کنیم

+ ممکن است شاهد بزرگ‌ترین مهاجرت دیجیتال در تاریخ بشر باشیم

کلاب هاوس تست نسخه اندرویدی اپلی‌کیشن خود را در ماه میلادی جاری آغاز کرد. کاربران اندروید در آمریکا از روز یک‌شنبه می‌توانند این اپلی‌کیشن را دانلود کنند با این حال دسترسی به این اپلی‌کیشن به افرادی که در لیست انتظار بوده‌اند یا توسط یک کاربر فعلی دعوت شده‌اند، محدود خواهد بود.

سایر بازارهای انگلیسی‌زبان از هفته‌های آینده به کلاب هاوس دسترسی پیدا خواهند کرد و این دسترسی به تدریج برای سایر کاربران بین‌المللی فراهم خواهد شد.

به نوشته «میلاد نوری» برنامه‌نویس ایرانی که از چندماه پیش نسخه اندرویدی این برنامه را توسعه داده و ارائه نمود، نسخه رسمی اندرویدی این برنامه فقط در اندروید ۸ به بالا قابل دریافت و نصب خواهد بود. برای عضویت در این شبکه اجتماعی علاوه بر نصب برنامه نیاز به داشتن دعوت‌نامه از یک عضو حاضر در این شبکه هم هست که تقریبا به صورت خودکار برای کانتک‌های افراد فرستاده می‌شود.

طبق آمار شرکت «سنسور تاور»، اپلی‌کیشن کلاب هاوس در فوریه بیش از ۹ میلیون بار دانلود شد اما این آمار در آوریل به پایین یک میلیون دانلود کاهش پیدا کرد. حتی بدون نسخه اندرویدی، شمار کاربران این اپلی‌کیشن امسال رشد چشمگیری پیدا کرده است با این حال کلاب هاوس با انتقاداتی در خصوص عدم اقدامات کافی برای جلوگیری از یهودی‌ستیزی و سایر رفتارهای سوء روبه‌روست.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت کلاب هاوس با سرعت قابل توجهی سرمایه گذاری جذب می‌کند و ماه گذشته سرمایه‌گذاران ارزش این شرکت را چهار میلیارد دلار برآورد کردند که تا حدودی به دلیل رشد سریع این اپلی‌کیشن و سابقه پل دیویسون، مدیرعامل و یکی از موسسان کلاب هاوس بوده است که به ساختن اپلی‌کیشن‌های اجتماعی پرسروصدا و جلب توجه عمومی معروف است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.