یک بانو پس از ۱۷ سال از زندان کاشان آزاد شد

یک بانو پس از ۱۷ سال حبس از زندان کاشان آزاد شدکاشان فردا ـ یک بانو پس از تحمل ۱۷ سال حبس عصر چهارشنبه همزمان با گشایش ساختمان جدید زندان منطقه کاشان با رضایت اولیای دم آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ایرنا، محسن محبوبی رئیس زندان کاشان در آیین افتتاح ساختمان جدید ندامتگاه این منطقه که با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان برگزار شد، با اشاره به این‌که پنج درصد از جمعیت مددجویان کاشان را بانوان تشکیل می‌دهند، از تلاش‌های دادستان آران و بیدگل در جلب رضایت اولیای دم درخصوص آزادی این بانو که ۱۷ سال در حبس بود، تقدیر کرد.

ندامتگاه جدید کاشان در کیلومتر ۱۰ جاده قدیم کاشان – قم، بعد از شهرک صنعتی جنب زیارتگاه بی‌بی زینب در روستای یزدل ساخته شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ یک محکوم به اعدام در کاشان از قصاص نجات یافت

در آیین افتتاح ندامتگاه کاشان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر مرتضایی فرماندار این شهرستان، مدیران کل زندان‌ها و دادگستری استان اصفهان و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز حضور داشتند.

به گفته رئیس زندان کاشان، برای ساخت این ندامتگاه با مساحت ۶۰ هزار، و زیربنای ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، افزون بر ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

محبوبی با بیان اینکه ظرفیت ندامتگاه جدید کاشان بیش از ۷۵۰ نفر است، ادامه داد: اکنون افزون بر یکه‌زار مددجو با موضوعات مالی، مواد مخدر و قتل در ندامتگاه کاشان حضور دارند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.