۵ شکارچی متخلف در کاشان و نطنز دستگیر شدند

۵ شکارچی متخلف در کاشان و نطنز دستگیر شدندکاشان فردا – رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از دستگیری پنج متخلف حرفه‌ای و سابقه‌دار شکار در شهرستان‌های کاشان و نطنز خبر داد.

به گزارش ایرنا اللهیار دولتخواه با اشاره به گزارش دریافتی محیط‌بانان کاشان مبنی بر حضور یک گروه متخلف در مرز بین منطقه کاشان و نطنز در منطقه حفاظت‌شده قمصر و برزک گفت: با هماهنگی و حضور ۲ یگان حفاظت محیط زیست نطنز و کاشان در موقعیت مورد نظر و حدود ۲ شبانه‌روز تعقیب سرانجام در پایان روز دوم این یگان‌ها موفق به دستگیری گروه پنج نفره شکارچیان شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۴ شکارچی متخلف در کاشان دستگیر شدند

یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی ۲۷۰، یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی قاچاق از نوع پنج تیر، و یک قبضه اسلحه تک‌لول ساچمه به همراه سایر ادوات شکار، لاشه یک راس قوچ وحشی از گونه‌های حمایت‌شده و یک راس بز وحشی از شکارچیان کشف و ضبط شد.

به گفته وی با استناد به مفاد قانون شکار و صید متخلفان به جرم شکار غیرمجاز گونه‌های حمایت‌شده و وحشی و حمل اسلحه قاچاق به مراجع قضایی برای تشکیل و رسیدگی پرونده معرفی شدند.

منطقه حفاظت‌شده قمصر و برزک با وسعت ۶۰ هزار هکتار، دارای تنوع گیاهی و جانوری بالایی است و از سال ۸۹ جزو مناطق حفاظت‌شده کشور قرار گرفته است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.