دستگیری فروشندگان ماده مخدر حشیش در کاشان

دستگیری فروشندگان حشیش در کاشانکاشان فردا –  فرمانده انتظامی کاشان از دستگیر یک گروه عامل توزیع مواد مخد حشیش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ حسین بساطیبا اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی به همراه همدستانش در سطح شهر کاشان در امر توزیع مواد مخدر فعالیت دارند رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس کاشان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۱۴ ناجی‌آباد این شهرستان با انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی مخفی‌گاه متهمان را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در یک اقدام ضربتی ۴ نفر از فروشندگان مواد افیونی در سطح شهر کاشان در حین بسته‌بندی مواد مخدر دستگیر کردند.

به گفته وی ماموران در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان بیش از ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش آماده عرضه به همراه وسایل توزین و تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ ۹۹ کیلوگرم حشیش در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی اظهار داشت:یکی ازبزرگ‌ترین خطراتی که امروز جوانان را تهدید می‌کند دام رهایی‌ناپذیر اعتیاد به انواع مواد مخدر و مواد روانگردان به خصوص حشیش است که عوارض جبران‌ناپذیری بر مغز افراد وارد می‌کند.

حشیش یا بنگ ماده مخدری است که از دانه شاهدانه به‌دست می‌آید و آثار زیانبخش و جبران‌پاپذیر فراوانی روی کارکرد‌های عصبی و مغز انسان می‌گذارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.