«علی پیراینده» گزینه شهرداری مشکات کاشان

«علی پیراینده» گزینه شهرداری مشکات کاشان کاشان فردا – شورای شهر مشکات توانست نظر «علی پیراینده» را برای تصدی سمت شهرداری این شهر جلب کند.

به گزارش مشکات آنلاین، با پایان دوره شورای شهر دوره پنجم، شورای شهر جدید شهر با «علی پیراینده»‌ شهردار فعلی نطنز برای قبولی شهرداری مشکات مذاکره کرده و وی در شرایطی که چند پیشنهاد دیگر هم داشته، پذیرفته که شهردار مشکات شود.

مشکات دروازه ورودی استان اصفهان و پرجمعیت‌ترین شهر شهرستان کاشان پس از مرکز شهرستان است.

پیراینده هم‌اکنون شهردار شهر نطنز است و امسال علاوه بر شورای شهر مشکات، از طرف شورای شهرهای نطنز، نایین، دستگرد، نیاسر و نوش‌آباد نیز پیشنهاد داشته است.

بیشتر بخوانیم:
+ مجتبی رضازاده شهردار مشکات شد

علی پیراینده متولد ۵۹ و دارای مدرک مهندسي عمران و دانشجوی كارشناسی‌ارشد برنامه‌ريزی شهری است.

او پیش از شهرداری مشکات، شهردار شهرهای نطنز و جوشقان‌قالی بوده و چهارسال نیز به عنوان مدير شهرسازی و معماری در شهرداری نوش‌آباد حضور داشته است.

سرپرستی پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری نیاسر، مسئولیت دبيرخانه شبكه شهرهای تاريخي كوچك ايران، عضویت در كارگروه تخصصي و نهايي تدوين سند چشم‌انداز كاشان، عضویت فعال در سازمان نظام مهندسي ساختمان، عضویت در هيئت مديره تعاوني مسكن نظام مهندسي كاشان و دبير اجرايي همايش پنجم دانشجويان عمران كشور بخشی از رزومه کاری پیراینده است.

شهر مشکات با مصوبه هئیت دولت در ۱۵ مردادماه ۸۴ با تجمیع دو روستای مشگان و محمود‌آباد تشکیل شد. این شهر با جمعیتی افزون بر پنج هزار نفر در جایگاه دومین شهر شهرستان کاشان با کمترین نرخ مهاجرت قرار دارد.

سعید عطایی‌شاد، محمد گذرنویی، جعفر محبوبی، بهمن کاظمیان، محمد تکبیرگو، بهروز بوستانی، احسان کوزه‌گر و مجتبی رضا‌زاده شهرداران سابق این شهر بوده‌اند.

مجتبی رضازاده ۲۳ اردیبهشت ۹۹ پس از احسان کوزه‌گر شهردار مشکات شده بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.