اعلام جزئیات تعطیلی ۶ روزه در استان اصفهان

اعلام جزئیات تعطیلی ۶ روزه در استان اصفهانکاشان فردا –  سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: تعطیلی سراسری ۶ روزه در کشور اعمال می‌شود که بر این اساس تمام ادارات و اصناف از ۲۵ مرداد تا پایان روز ۳۰ مرداد تعطیل خواهند بود.

حجت‌الله غلامی درباره تعطیلی سراسری ۶ روزه، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تمام ادارات، اصناف و… به جز اداراتی که خدمات ضروری ارائه می‌دهند (آب، برق، گاز، اورژانس و آتش نشانی) از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا آخر وقت روز شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل هستند.

وی افزود: منع ترددهای شبانه و بین استانی از ساعت ۱۲ یک‌شنبه ۲۴ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ شهریور‌ماه ادامه خواهد داشت. سفرهای داخل استانی به جز سفر به شهرهایی که جاذبه‌های توریستی و تفریحی دارند مجاز است. برای مثال سفر به شهرستان‌های کاشان، نطنز، قمصر، نیاسر، باغ بهادران، سمیرم، خوانسار، فریدونشهر و چادگان ممنوع است، به طوری که ورودی‌های این شهرها بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:
+ پیشنهاد تعطیلی اصفهان به ستاد ملی کرونا ابلاغ شد

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، تصریح کرد: ورودی‌های شهر اصفهان نیز به دقت کنترل می‌شود و جرائم یک میلیون تومانی، ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ هزار تومانی نه تنها اعمال می‌شود، بلکه چنانچه به مدت یک ماه از تاریخ صدور جریمه بگذرد و فرد هنوز آن را پرداخت نکرده باشد مبلغ جریمه دو برابر خواهد شد که این مصوبه بازدارندگی زیادی خواهد داشت.

غلامی یادآور شد: تردد خودروهای شخصی در این بازه زمانی در داخل شهرها تا قبل از ساعت منع تردد شبانه هیچ محدودیتی ندارد و خودروها اجازه تردد دارند.

وی تصریح کرد: ادارات صمت، اصناف و … نظارت‌ها را تشدید خواهند کرد و تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند همراهی لازم را در این باره داشته باشند و از هر گونه تجمع غیرقانونی نیز جلوگیری می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.