تسلیت وزیر علوم در پی درگذشت استاد دانشگاه کاشان

تسلیت وزیر علوم در پی درگذشت استاد دانشگاه کاشانکاشان فردا –  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت عضو جوان هیئت علمی دانشگاه کاشان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت منصور غلامی به این شرح است: «️اِنّا لله و اِنّا اِلَیهِ راجِعون، درگذشت جناب آقای دکتر علی‌اصغر رضایی، عضو هیئت علمی جوان و استاد فرهیخته دانشکده علوم ریاضی آن دانشگاه موجب تاسف و تالم شد.

فقدان این استاد گرانقدر را به خانواده محترم آن مرحوم، همکاران، دانشجویان و اساتید گرانقدر دانشگاه کاشان و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای آن زنده‌یاد، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»

علی‌اصغر رضایی، دکتری رشته ریاضی (هندسه) از دانشگاه شهید بهشتی تهران دوران کارشناسی خود را در دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان سپری کرد.

رضایی متولد ۱۳۵۸ متاهل و دارای دو فرزند بود که در روز ۲۸ مردادماه آسمانی شد.

وی از سال ۹۰ به عنوان استادیار دانشگاه کاشان و از سال ۹۷ نیز به عنوان مدیرگروه دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان انتخاب شد، داوری مقالات پژوهشی «پژوهش‌های نوین در ریاضی» و مقالات «کنفرانس بین‌المللی معماری و ریاضیات» و همچنین راهنمایی و داوری ده‌ها پایان‌نامه را بر عهده داشت.

وی عضو کمیته علمی کنفرانس بین‌المللی معماری و ریاضیات دانشگاه کاشان، عضو کمیته اجرایی نهمین کنفرانس نظریه گروه‌های ایران، دومین کنفرانس جبر محاسباتی، نظریه محاسباتی اعداد و کاربردها، پنجمین کنفرانس ترکیبات جبری و نظریه گراف و عضو شورای سیاست‌گذاری پنجاه‌ویکمین کنفرانس ریاضی ایران بود و در سال‌های ۹۱، ۹۳ و ۹۶ به عنوان استاد نمونه آموزشی دانشگاه کاشان برگزیده شده‌بود.

همچنین عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان نیز در پیامی درگذشت این استاد را تسلیت گفت: «خبر ناباورانه درگذشت عضو هیيت علمی جوان و پرتکاپوی دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان، دکتر علی‌اصغر رضایی بر اثر ابتلا به کرونا، واصل و بسیار باعث اندوه و تاثر شد.

این عزیز فقید، در اوج پرکاری و سرزندگی، فعالانه در دانشگاه حاضر و به تتبع و تحقیق مشغول بود.

اینجانب به نوبه خود و از سوی آحاد دانشگاهیان، همدردی و غمزدگی فراوانمان را به محضر خانواده، بستگان، همکاران و همه مصیبت‌زدگان اعلام می‌دارم.

بی‌شک همیشه خاطرات حضور و زحمات و خدمات ایشان که دوره دانشجویی را هم در این دانشگاه گذرانده بود، در خاطر دانشگاه و دانشگاهیان به احترام و ستایش خواهد ماند.

برای روح این سفرکرده کوی دوست، علو درجات و برای بازماندگان بردباری و سلامت آرزو دارم.

بر صبر بر این مصیبت مأجور و مثاب باشید. انشالله.»

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.