چرا کاشان عموما با خبرهای تلخ ترند می‌شود

چرا کاشان با تلخی تیتر خبرها می‌شود.کاشان فردا – کانال کاشان‌نامه در واکنش به انتشار وسیع نامه رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در شبکه‌های اجتماعی، نوشت: این هم از شانس ماست که وقتی اخبار پربازدید مربوط به کاشان را در این چند ساله سرچ می‌کنی، مواردی را می‌بینی که هیچ سنخیتی با تاریخ و فرهنگ این منطقه ندارد. (اعلام عزای عمومی به دلیل حضور فاطمه معتمدآریا در کاشان، شرایط عجیب نوازندگی خانم‌ها در دانشگاه کاشان، تفکیک جنسیتی در بازدید از حمام باغ فین، تعلیق انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی به دلیل برگزاری مسابقه نقاشی دختران و پسران، نوازندگی خانم ها از پشت دیوار در کاشان، اخبار فاجعه‌آمیز درباره کرونا در کاشان،عدم رعایت پروتکل‌ها و ازدحام در مراسم مذهبی در کاشان؛ …
.. و حالا در روزی که خبر آزادی یک محکوم مالی با مساعدت بانوان نیکوکار کاشانی جایی در خبرگزاری‌های کشوری ندارد، نامهٔ شاه‌فضل به رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای تنظیم بخش‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یوی یک بیمارستان در جهت قبله خبرساز شده است.

خب! شما که در یک مجتمع مشغول به کارید و می‌توانید چنین مطلبی را درگوشی به رییس تذکر دهید چه نیاز است که مکتوب کنید؟ تا در این شرایط سیاه کرونا که همه به دنبال مدیریت بحران هستند و کادر درمان در زیر فشار خرد شده و مردم مستأصل و بی‌پناه، چنین تبلیغ نشود که در این میان، روحانیت بدون توجه به مشکلات، نگران فرم صحیح!! درازکشیدن محتضران هستند. این حق کاشان نیست.»

بیشتر بخوانیم:
+ حاشیه‌های مراسم معارفه رئیس ارشاد کاشان

علیرضا شاه‌فضل مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان ۱۸ مردادماه به رئیس علوم پزشکی کاشان نوشته بود: «در ساخت و طراحی بیمارستان بقیة‌الله کاشان رو به قبله بودن پای بیماران در حال مرگ در icu و ccu مدنظر قرار گیرد.»

این نامه روز گذشته در سطح وسیعی از شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی بازنشر شد.

بیمارستان بقیة‌الله کاشان بزرگ‌ترین پروژه بیمارستانی در حال ساخت کاشان است که تا کنون فقط نیمی از عملیات عمرانی زیرساختی آن ساخته شده و بخش‌های عمده آن در آینده ساخته خواهد شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.