وضعیت واکسیناسیون در کاشان مطلوب است

وضعیت واکسیناسیون در کاشان مطلوب استکاشان فردا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با ورود پارت‌های جدید واکسن سرعت واکسیناسیون در دانشگاه بالا رفته است.

دکتر مهدی دلاوری در گفت و‌گو با فارس اظهارکرد: وضعیت کرونا در منطقه کاشان متغیر است و در حال حاضر الگوی نزولی شکل را نمی‌بینیم، اما امیدواریم در روزهای آینده این روند نزولی باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌ها در دستور کار مردم باشد، افزود: تا پایان جمعه شب ۱۲۴ هزار و ۶۶۵ دز واکسن در نوبت اول و ۷۰ هزار و ۵۳۰ دز در نوبت دوم تزریق شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با ورود پارت‌های جدید واکسن سرعت واکسیناسیون در دانشگاه بالا رفته است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در روزهای آتی روند واکسیناسیون در منطقه را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

دلاوری گفت: زدن واکسن دلیل بر این نمی‌شود که فردی ماسک نزند و‌پروتکل‌ها و‌فاصله اجتماعی را رعایت نکند بلکه باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در دستور کار مردم باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان با بیان اینکه همچنان در رعایت پروتکل‌ها اهتمام لازم را داشته باشیم، گفت: مردم عزیزی که امکان ثبت‌نام در سامانه واکسیناسیون را دارند حتما قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون ثبت نام کنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.