«عباس کتابی» سرپرست دانشگاه کاشان شد

«عباس کتابی» سرپرست دانشگاه کاشان شدکاشان فردا – وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «عباس کتابی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه کاشان» منصوب کرد.

در حکم محمدعلی زلفی‌گل خطاب به کتابی آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه کاشان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش-محور، پژوهش آموزش-محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

وزیر علوم، در نامه‌ی جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های «عباس زراعت» رئیس پیشین دانشگاه کاشان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

عباس کتابی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد خود را در رشته برق _ قدرت از دانشگاه صنعتی شریف گرفته و دکترای تخصصی را از دانشگاه پلی‌تکنیک گرونوبل فرانسه (INPG) دریافت‌ کرده‌است.

وی عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان است و پیش از عباس زراعت رئیس این دانشگاه بود. عباس زراعت از سال ۹۲ رئیس دانشگاه کاشان بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.