نمایش «تریو بدون هارمونی» به کارگردانی «سعید خسروی»

 نمایش «تریو بدون هارمونی» به کارگردانی «سعید خسروی»کاشان فردا – نمایش «تریو بدون هارمونی» به کارگردانی «سعید خسروی» تا ۱۹ آذرماه هر شب از ساعت ۱۹ در تماشاخانه‌ی ماه فرهنگ‌سرای مهر روی صحنه می‌رود.

«سیاوش پاکراه» نویسندگی این نمایش را به عهده داشته و نام «سید مجتبی جدی» هنرمند نام‌آشنای کاشانی نیز در کنار خسروی به عنوان مشاور کارگردان قرار گرفته است.

خسروی درباره «تریو بدون هارمونی» به کاشان فردا گفت: این نمایش، روایتی است از شکست انسانیت؛ آخرین شب اجرای نمایش هملت کدورت‌های کهنه میان بازیگران همچون دُملی چرکین؛ سر باز کرده و هر کدام را به مسلخ می‌کشاند.

روابط بین بازیگرانی که سال‌هاست در کنار هم گروهی را تشکیل داده‌اند، اما هر کدام در جهانی متفاوت سیر می‌کنند، دچار خدشه شده و رنگ زوال به خود می‌گیرد.

این کارگردان کاشانی درباره انتخاب این موضوع گفت: این موضوع، موضوع روز جامعه به ویژه قشر هنرمند است که متاسفانه حرف یکدیگر را نمی‌‎فهمند و بدون اینکه از هم درکی داشته باشند، هرکدام مسیر خود را طی می‌کنند.

وی تصریح کرد: از سال ۹۴ تاکنون هیچ کاری را کارگردانی نکرده بودم. اما چون بازیگران این نمایش هنرمندان ما بودند پذیرفتم که این کار را کارگردانی کنم. هنرجو از طریق اجرا بهتر کار را می‌آموزند.

خسروی گفت: سنگینی کار در برابر اذیت‌های حاشیه‌ای ناچیز بود. امیدواریم عرصه هنر کاشان به جایی برسد که هنرمندان در برای اجرا با چنین اصطکاک‌هایی روبرو نشوند. البته شورای کرونا و اداره ارشاد خیلی به اجرای ما کمک کردند.

این کارگردان جوان کاشانی از مردم خواست با حمایت‌های خود به جان گرفتن دوباره تئاتر در کاشان کمک کنند.

عوامل اجرای تئاتر «تریو بدون هارمونی» عبارتند از: دستیار کارگردان: علیرضا بابایی، طراح صحنه: سیدمجتبی جدّی گرافیک: حمید کرمی | محمد علیپور
عکاس: سعید استادیان
منشی صحنه: فائزه اربابی
نور و صدا: محسن لطیفی
ساخت تیزر: دانیال ناظر حضرتی
افکت: حامد کوثری
اسپانسر : گالری کفش 315

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیط نمایش را به‌صورت حضوری، یا از طریق سایت کاشان تیکت
www.kashanticket.ir تهیه نمایند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.