شورای شهر مخالف تبدیل مدرسه خاوری به مرکز درمانی است

شورای شهر مخالف تبدیل مدرسه خاوری به مرکز درمانی استکاشان فردا – رئیس شورای شهر کاشان اعلام کرد که این شورا با تبدیل مدرسه خاوری در منطقه مرکزی و پرترافیک کاشان به یک مرکز درمانی مخالف است.

علی هاشمی‌طاهری در پاسخ سؤال مدیر حوزه علمیه کاشان درباره وجود معضلات ترافیکی در نقاط سنتی کاشان گفت: متاسفانه مسئولان و شهرداران قبل، از طریق شورای عالی معماری و شهرسازی تهران، بدون نظر شورای شهر مجوز ساخت و ساز برج های بلندمرتبه در مسیر پر ترافیک و شلوغ خیابان زیارتی تا میدان کمال‌الملک را گرفتند.

هاشمی‌طاهری با بیان اینکه شورای شهر کاشان مخالف تبدیل مدرسه خاوری به مرکز درمانی است، افزود: متاسفانه علیرغم مصوبه و مخالفت شورای شهر، اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان با گرفتن مجوز، خیرینی را برای تبدیل مدرسه خاوری و چندین مدرسه دیگر در منطقه پرترافیک شهر به مرکز درمانی متقاعد کرد، در حالی که یک ریال بابت این مجوز به شهرداری کاشان پرداخت نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، از جانمایی احداث شهرک درمانی به منظور کاهش بار ترافیکی بافت‌های سنتی کاشان خبر داد و گفت: وجود بیش از ۲۵۰ پزشک، چندین داروخانه، بیمارستان و افزایش روز بروز مراکز خدماتی و درمانی در مرکز شهر کار درستی نیست.

مدرسه خاوری کاشان در خیابان سپاه و در منطقه مرکزی پرترافیک کاشان که تعداد قابل‌توجهی مراکز تجاری و درمانی در اطراف آن وجود دارد، قرار دارد. ساخت مرکز درمانی در جای این مدرسه به تشدید ترافیک این منطقه خواهد انجامید.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.