هندبال کاشان با اعضای بومی آماده حضور در لیگ یک کشور

هندبال کاشان با اعضای بومی آماده حضور در لیگ یک کشورکاشان فردا – رئیس هیئت هندبال کاشان گفت: نماینده این شهرستان با کادر فنی و بازیکنان بومی برای حضور در مسابقه‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران آماده است.

مهدی پدرام‌فر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مجوز حضور تیم کاشان در لیگ دسته یک کشور با مساعدت فدراسیون هندبال صادر و این تیم در گروه چهارم مسابقه‌ها با تیم‌های درخشان کویر گرمسار، پیشگامان سلدوز، شهید چمران لارستان و بهنام زاهدان به رقابت می‌پردازد.

وی با بیان اینکه مسابقه‌های لیگ دسته یک از ۲۱ تا ۲۶ آذرماه با حضور ۲۰ تیم در چهار گروه پنج تیمی برگزار می‌شود، افزود: میزبانی گروه چهارم این رقابت‌ها به گرمسار واگذار شده است و در صورت صعود تیم کاشان از این گروه، طبق وعده مسئولان فدراسیون میزبان رقابت‌های دور بعد خواهیم بود.

رئیس هیئت هندبال کاشان که به عنوان مدیر فنی تیم کاشان را در لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران همراهی می‌کند، ادامه داد: مهدی دوست و رضا عربزاده به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست تیم کاشان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

وی نقش رسانه‌ها را در پیشرفت و توسعه ورزش و از جمله هندبال مهم دانست و حمایت بیش از پیش صاحبان رسانه از این رشته را خواستار شد.

در پایان مرحله گروهی لیگ دسته اول هندبال باشگاه های ایران، تیم‌های اول و دوم به دور بعدی راه می‌یابند و هشت تیم راه یافته به این مرحله، پس از مشخص شدن حریف خود در چهار مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم‌های پیروز راهی نیمه‌نهایی و سپس ۲ تیم برتر دیدار نهایی مشخص شوند.

تیم‌های صعود کرده به دیدار نهایی جواز حضور در مسابقه‌های فصل آینده لیگ برتر را نیز کسب خواهند کرد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.