درخشش «هیرمندی» فوتبالیست نوجوان کاشانی در تهران

درخشش «هیرمندی» فوتبالیست نوجوان کاشانی در تهرانکاشان فردا – درخشش «هیرمندی» فوتبالیست نوجوان کاشانی در تهران.

روند جذب بازیکنان تیم‌های پایه فوتبال کاشان از سوی تهرانی‌ها آغاز شده است و با شناسایی استعداد‌های شایسته فوتبال کاشان از سوی مربیان تهرانی جذب تیم تهرانی می‌شوند.

به‌گزارش پورتال خبری کاشان در ادامه جذب بازیکنان فوتبال کاشان، این بار بازیکنی از فوتبال کاشان به تهران دعوت شد که به چیزی غیر از تیم‌های بزرگ لیگ برتر و ملی فکر نمی‌کند و به کم تر از لژیونر شدن و حضور در تیم‌های اروپایی رضایت نمی‌دهد.

این بازیکن خوب و با استعداد و آینده‌دار فوتبال کاشان «ابوالفضل هیرمندی» یازیکن تیم جاوید کاشان است که با ۱۳ سال سن از تیم مهریاران مغان تهران سر درآورد و با این تیم در لیگ نونهالان تهران درخشش خوبی داشته و دارد.

بیشتر بخوانیم:
+ «محمد‌معین هاشمیان» به تیم سرخپوشان پیوست

هیرمندی در گفت‌و‌گو با پورتال خبری کاشان ضمن تقدیر و تشکر از ابوالفضل عسگری و جعفر حفیظی مربیانی که در تیم جاوید کاشان الفبای فوتبال را به او آموزش دادند، گفت: حمایت‌های پدر و مادرم که خود را وقف من کردند تا بتوانم فوتبالم را ادامه دهم نقش مهمی در موفقیت من داشته است.

وی افزود: در حال حاضر در تیم مهریاران مغان تهران به مربی‌گری رضا قربانی و نوید مددی نتایج خوبی گرفته‌ایم و از ۵ بازی با ۳ پیروزی، یک مساوی و یک شکست، یکی از مدعیان قهرمانی رده سنی نونهالان تهران هستیم.

هیرمندی گفت: در تهران خوابگاه و همه امکانات در اختیارم قرارداده شده و با هفته‌ای ۶ روز تمرین یکی از تیم‌های آماده تهران در رده نونهالان هستیم.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.