دستیابی به دانش فنی محصولات گیاهی، آرایشی و بهداشتی در کاشان

دستیابی به دانش فنی محصولات گیاهی، آرایشی و بهداشتی در کاشانکاشان فردا – پژهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر کاشان به دانش فنی محصولات گیاهی، آرایشی، بهداشتی و غذایی دست یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مریم اخباری رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر گفت: پژوهشکده پیرو اطلاع‌رسانی‌های قبلی با انجام طرح مشترکی با صنعت، به دانش فنی تولید برخی لوسیون‌ها، کرم‌های آرایشی و مراقبتی، طعم‌دهنده‌ها و … دست یافته است که همگی بر پایه ترکیبات طبیعی است.

وی یکی از رسالت‌های اصلی این پژوهشکده را تولید و ارائه دانش فنی و ایده‌های کاربردی دانش‌بنیان در حوزه گیاهان دارویی و معطر دانست.

رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر کاشان گفت: تلاش برای دستیابی به فرمولاسیون‌های جدید در راستای رسالت کمک به توسعه و رونق تولید صورت گرفته است.

بیشتر بخوانیم:
+ پیوند صنعت، دانشگاه در توسعه کار گلاب لازم است

اخباری گفت: با توجه به انجام تمامی آزمون‌های کنترل کیفی لازم بر روی نمونه‌های تولیدشده، اطمینان وجود دارد که مانعی در خصوص دریافت تاییدیه‌های لازم از سوی نهاد‌های نظارتی در خصوص کیفیت محصولات یادشده وجود نخواهد داشت.

پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان در سال ۱۳۸۳ با دریافت مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان رسمی شروع به فعالیت کرد.

پژوهشکده مستقر در قمصر با هدف انجام فعالیت‌های تخصصی در حوزه گیاهان، دارویی و معطر ایجاد شده و در حال حاضر با دارا بودن واحد‌های مختلف علمی و فنی به کار‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای در این حوزه فعالیت دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.