باریج اسانس پیکان را شکست داد

باریج اسانس پیکان را شکست دادکاشان فردا – باریج اسانس کاشان در آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان در سه ست پیاپی پیکان را شکست داد و از این تیم در جدول فاصله گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دختران قهرمان؛ هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان سه‌شنبه ۳۰ آذر به پایان رسید و در آخرین دیدار این هفته در کاشان، باریج اسانس از سد پیکان گذشت.

در این بازی شاگردان فاطمه شعبان خمسه در ۳ ست متوالی و با امتیازات تکراری ۲۵ بر ۱۷ از سد پیکان تهران عبور کردند تا همچنان تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ والیبال زنان باشند.

این مسابقه، جدال تیم‌های سوم و چهارم جدول ۱۰ تیمی لیگ والیبال بود و برتری باریج اسانس بر پیکان سبب شد تیم کاشانی از رقیب خود فاصله بگیرد و حاشیه امنیت پررنگ‌تری در رده سوم داشته باشد.

پیکان با مربی‌گری نیلوفر رشیدی در بازی رفت در تهران ۳ بر یک به باریج اسانس باخته بود و امروز نیز در هیچ یک از ۳ دست بازی، نتوانست از امتیاز پوئن ۱۷ جلوتر برود.

در پایان هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان، ذوب آهن اصفهان بدون شکست صدرنشین است و سایپای تهران در تعقیب این تیم است. همچنین باریج اسانس و پیکان سوم و چهارم هستند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.