۱۲ کارگاه آموزشی تحکیم خانواده در کاشان برگزار می‌شود

کارگاه مهارت‌های زندگی در کاشانکاشان فردا ـ مدیر اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی  شهرداری کاشان، با بیان این‌که طلاق اکنون حادترین معضل اجتماعی کاشان است، از برگزاری ۱۲ همایش و کارگاه رایگان با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق در فرهنگ‌سراها، سراهای‌محله و برخی مراکز فرهنگی مناطق آسیب‌پذیر خبر داد.

به گزارش تسنیم، «هادی مسعودی‌علوی» با اشاره به این‌که برخی طلاق‌ها بر سر مسائلی جزئی و به دلیل عدم برخورداری از مهارت‌های زندگی صورت می‌گیرد اظهار داشت: اساتید در این برنامه‌ها به تبیین مهارت‌های زندگی با حول ۶ محور که در کمیته طلاق شهرستان کاشان  تعریف‌شده و همچنین تشریح شرایط بعد از طلاق برای زوجین خواهند پرداخت.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقدشده با اداره بهزیستی کاشان، گفت: این همایش‌ها و کارگاه‌ها در راستای اجرایی‌کردن این تفاهم‌نامه برگزار می‌شود.

مسعودی‌علوی یادآور شد: این کارگاه‌ها در فرهنگ‌سراهای مهر، علامه فیض، المهدی(عج)، مجتمع فرهنگی هنری شهر و همچنین سراهای‌محله شهید صنعتکار، شهدای خزاق، شهید معمار، شهید محتشمی، شهدای حسن‌آباد، شهیدان رضازاده و سالن ورزشی صالحین مسکن مهر و پایگاه بسیج خواهران طاهر‌آباد برگزار می‌شود.

شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55425802 داخلی 130 واحد مدیریت اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان تماس بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.