راهیابی هنرمندان کاشانی به جشنواره فیلم فجر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از راهیابی هنرمندان کاشانی با «انیمیشن رویاشهر» به چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا «سعید ضابطی» بیان کرد: «رویا شهر» یک داستان فانتزی، تخیلی و تاریخی درباره دو شهر است که رویا شهر یکی از شهرهای اصلی آن شناخته می‌شود که در داستان فیلم به خطر افتاده و در معرض نابودی قرار می‌گیرد که نوجوان ۱۲ ساله‌ای برای نجات آن دست به کار می‌شود.

وی گفت: کارگردان و نویسنده انیمیشن سینمایی رویا شهر، محسن عنایتی نوش آبادی و تهیه‌کننده آن نیز مصطفی مزرعتی حسن آبادی، از هنرمندان فعال کاشانی هستند که پیش از این نیز فیلم سینمایی بنیامین را در کارنامه خود دارند.

وی بیان کرد: انیمیشن رویا شهر، با نگاهی به آینده، داستان ماجراجویانه پسربچه‌ای به نام آرات است که تصمیم دارد قهرمان رویاشهر شود که امیر هوشنگ زند سرپرست گویندگان این اثر سینمایی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: انیمیشن رویا شهر، ژانر فانتزی دارد و با حضور هنرمندانه منوچهر زنده دل، لیلا کوهسار، میرطاهر مظلومی، آرزو آفری، ابراهیم شفیعی و اردشیر منظم دوبله شده است.

ضابطی بیان کرد: بیشترین یادگیری کودکان از مشاهده است که تماشای انیمیشن نیز بخشی از این فرآیند است که تاثیر آن بر کودک بیشتر از صحبت و نصیحت والدین است بنابراین با ساخت انیمیشن های آموزشی مناسب، می توانیم به رشد کودکان ایرانی کمک به‌سزایی داشته باشیم.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.