خانه بسکتبال کاشان مانیران کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد

خانه بسکتبال کاشانکاشان فردا ـ در هفته چهارم دور رفت از گروه B شمال مسابقات بسکتبال دسته یک بزرگ‌سالان کشور، خانه بسکتبال کاشان ۹۸ بر ۹۰ موفق به شکست حریف خود «مانیزان کرمانشاه شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان، این دیدار عصر جمعه ۹ آذرماه و از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی تختی تختی کاشان برگزار شد که خانه بسکتبال کاشان ۹۸ بر ۹۰ مهمان خود را بدرقه کرد.

خانه بسکتبال کاشان که در گروه خود با تیم‌های امید و عقاب تهران، کوچین آامل، مانیزان کرمانشاه، و نوق اراک همگروه است، در پایان هفته چهارم با ۲ برد و ۲ باخت در جایگاه سوم جدول قرارر دارد.

محمد دهقانی، محمد خوش‌حساب، سید محمد توکلیان، مرتضی نقوی، محمد طالاری، حسین علی‌اکبری، علیرضا امانتی. محمدجواد کنعان، حمزه مهیاری، مهدی آقاجانی، سید مصطفی خورشیدی، سید مهدی قاسمیان، بازی‌کنان، و سید علی حلی (سرپرست ) ،محسن مقدم (سرمربی )، محمدجواد جعفری کمک‌ مربی و محمدحسین سایه‌آفتابی مربیان این تیم هستند.

این دوره بازی‌ها در ۲ بخش شمال و جنوب و در چهار گروه در حال پیگیری است، و در قسمت شمال در ۲ گروه شش تیمی و در قسمت جنوب هم ۲ گروه چهار تیمی،‌ به رقابت می‌پردازند که خانه بسکتبال کاشان در گروه B شمال پس از کوچین آمل با ۴ برد، حقوق اراک با سه برد در رده سوم مسابقات قرار دارد.

نمایند کاشان، هفته آینده میهمان امید تهران در تهران خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.