برگزاری آزمون جامع استانداردهای مهارتی ارشاد در کاشان

کاشان فردا – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز مهارتی‌آموزی شمال استان اصفهان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میثم نمکی گفت: دومین آزمون جامع استاندارد‌های مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال تحصیلی ۹۷_۹۸ با حضور بیش از یک‌هزار نفر از هنرآموزان مراکز مهارتی شمال استان اصفهان (کاشان، آران و بیدگل و نطنز) همزمان با سراسر کشور به صورت عملی و کتبی روز‌های پنج‌شنبه ۳۰  و جمعه ۳۱ خردادماه در کاشان برگزار می‌شود.

وی گفت: آزمون عملی جامع استاندارد‌های مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ۵۰۰ نفر از هنر آموزان مراکز مهارتی منطقه شمال استان اصفهان ساعت ٧:٣٠ صبح پنج‌شنبه ۳۰ خرداد ماه در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، آزمون کتبی هم با حضور ۵۳۴ نفر از هنرآموزان، همزمان با سراسر کشور جمعه ۳۱ خردادماه ساعت ١٠ صبح در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برگزار خواهد شد.

نمکی، یادآور شد: این آزمون در رشته‌های مهارتی گرافیک رایانه، گرافیک سیاه و سفید رنگی، چاپ دستی، تصویربرداری و مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد؛ طبق تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه طی دو مرحله کتبی و عملی آزمون جامع استاندار‌های مهارتی برگزار می‌شود و پس از کسب نمرات لازم در آزمون، گواهی‌نامه مهارت به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود که این گواهی‌نامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد بر اساس استاندارد‌های قیدشده برای ارائه به آموزش و پرورش جهت دریافت دیپلم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.