طرح استان جدید در صحن هم رای نیاورد، برای ما یک موفقیت است

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلسکاشان فردا ـ نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان این‌که طرح استان جدید تا سه ماه آینده در صحن مطرح نمی‌شود تصریح کرد: اگر این طرح در صحن رای هم نیاورد برای ما یه موفقیت و تمرین مهم محسوب می‌شود.

سید جواد ساداتی‌نژاد به ایسنا گفت: پس از مخالفت با اسم اصفهان شمالی، نام‌های استان کاشان و استان سیلک نیز مطرح شد که نام گلساران، برای استان جدید به تایید نهایی رسید.

بیشتر بخوانیم:
+ عجب که نام سیلک ردشده و یک نام ساختگی بی‌ریشه تایید شده‌است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: تشکیل استان جدید، یک موضوع سیاسی نیست بلکه یک بحث فنی و کارشناسی است و همین که توانست در کمیسیون شوراها رای بیاورد شبیه یک معجزه است.

وی تاکید کرد: به علت تعطیلی یک ماهه مجلس شورای اسلامی در فصل تابستان، تا سه ماه آینده، طرح استان جدید، نوبت صحن نخواهد داشت و شاید هم در دور بعدی مجلس مطرح شود و اگر در صحن علنی رای نیاورد برای ما یک موفقیت و تمرین مهم محسوب می‌شود تا در آینده برای رسیدن به خواسته‌های خود، چگونه عمل کنیم.

ساداتی‌نژاد با تاکید بر تقویت حلقه اتصال شهرهای اطراف کاشان در زمینه‌های فرهنگی، تاریخی، ورزشی و صنعتی گفت: برای تشکیل استان جدید نیازمند تشکیلات مردمی و برگزاری همایش‌هایی با موضوع‌های مشترک با مناطق اطراف خود هستیم بنابراین مردم، مسئولان، سیاسی‌ها و شوراها باید در این زمینه تلاش کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.