در تلگرام با افرادی که در نزدیکی ما هستند چت کنیم

امکان چت با افراد نزدیک در یک مکان در تلگرامکاشان فردا ـ تلگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار و محبوب است. کاربران توسط این پیام‌رسان، امکان چت‌کردن با یک‌دیگر، فعالیت در گروه‌های مختلف و حضور در کانال‌های متنوع را دارند.

به‌تازگی قابلیتی به این پیام‌رسان اضافه شده است که کاربران می‌توانند افرادی را که در محدوده مکانی اطراف‌شان هستند و در تلگرام حساب کاربری دارند، پیدا و با آن‌ها چت کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ گروه گفت‌وگو به کانال‌های تلگرام اضافه می‌شود

چت‌کردن بر اساس موقعیت مکانی، یکی از قابلیت‌هایی است که در تلگرام طراحی شده است. شما توسط این قابلیت می‌توانید افرادی را که حساب تلگرام دارند و در محدوده نزدیک شما هستند و این قابلیت را فعال کرده‌اند، پیدا کنید و به‌راحتی بدون نیاز به واردکردن شماره تلفن یا آی‌.دی با آن‌ها چت و آن‌ها را به لیست مخاطبان خود اضافه کنید.

در حقیقت با این قابلیت می‌توانید یک چت گروهی با افرادی که در نزدیکی شما هستند، راه‌اندازی و به‌سادگی با هم چت کنید.

قابلیت People Nearby به شما امکان می‌دهد گروه‌های گفت‌وگو مبتنی بر موقعیت مکانی خود ایجاد کنید یا گروه‌هایی که در اطراف شما هستند را پیدا کنید و به آن‌ها بپیوندید.

برای فعال‌کردن و استفاده از این قابلیت، به setting بروید بعد گزینه contacts را لمس کنید و سپس گزینه  Add People Nearby و بعد گزینه Allow Access را بزنید تا پروسه شناسایی حساب‌ کسانی که نزدیک شما هستند، آغاز شود. سپس افرادی که حساب تلگرام دارند و این قابلیت را فعال کرده‌اند پیدا می‌شوند و می‌توانید با آن‌ها چت کنید.

منبع: 1پزشک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.