دیدار نماینده منطقه از بیمارستان شهید بهشتی کاشان

دیدار ساداتی‌نژاد از بیماران کروناییکاشان فردانماینده کاشان و آران و بیدگل به همراه رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، رئیس بیمارستان و مترون از بخش‌های بیمارستان شهید بهشتی کاشان دیدن کردند.

به گزارش وبدا، سید جواد ساداتی نژاد در این بازدید از بخش های بستری کوید-19 بازدید و از نزدیک با بیماران بستری و پرستاران شاغل در این بخش‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ چقدر دیر به فکر (کاشان را تعطیل کنید) افتادی استاد‼️

ساداتی‌نژاد پس از بازدید در پیامی از مردم خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت، و از حضور در تجمعات خود‌داری کنند، ماسک بزنند و با این کارها به کمک کادر درمان بشتابند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل همچنین از زحمات پزشکان و پرستاران بیمارستان قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از مردم خواست تا برای ملاقات بیماران کرونا به بیمارستان مراجعه نکنند.

دکتر سید علیرضا مروجی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت بهداشت و زدن ماسک توسط مردم گفت متاسفانه با فرارسیدن فصل سرما شاهد بالارفتن آمار بستری کووید 19 در بیمارستان هستیم ومردم حتما باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی از خود و خانواده خود در برابر این ویروس محافظت کنند.

دکتر ابوالفضل شجاعی رییس بیمارستان شهید بهشتی نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد این بیمارستان بیان کردند.
حضور ساداتی‌نژاد در بیمارستان بهشتی توضیحات کادر درمان به نماینده قدردانی ساداتی‌نژاد از کادر درمان بیمارستان بهشتی قدردانی از کادر درمان توسط نماینده منطقه دیدار ساداتی‌نژاد از بیماران کرونایی دیدار ساداتی از بیمارستان بهشتی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.