۱۰ دکل دوربین پایش تصویری در کاشان نصب شد

دوربین‌ پایش تصویریکاشان فردا – معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کاشان از نصب ۱۰ دکل برای نصب دوربین‌های سامانه پایش تصویری به منظور نظارت بر فرآیند عبور و مرور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآن، حمیدرضا بخشنده‌فر گفت: علاوه بر خریداری و نصب دکل‌های دوربین پایش تصویری در کاشان به منظور تجهیز و تکمیل سایر اقدامات سخت‌افزاری نظیر سوئیچ، سرور و … در مجموع بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

بیشتر بخوانیم:
+ ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، ۲۰۰ هزار موتورسیکلت

به گفته بخشنده‌فر نصب این دکل‌ها پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان در سال گذشته و در نیمه نخست سال جاری انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه در کمیسیون مربوطه، ١۴ محل برای نصب و اجرای دکل‌ها پیش‌بینی شده بود، افزود: با این وجود به دلیل شرایط معبر در محلی مانند میدان کمال‌الملک، چهار دکل به جای یک دکل اجرا شد.

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کاشان گفتک این دکل‌ها در میدان‌‌های کمال‌الملک و امام امام علی، شهیدان زارع‌مجرد، راوند، ابتدای بلوار باهنر، بلوار امام رضا – باقرالعلوم و خیابان شهید بهشتی – چهارراه زیارتی نصب شده‌است.

بخشنده‌فر اظهار امیدواری کرد که با تعامل صورت‌گرفته  شرکت‌ برق و مخابرات برای تأمین زیرساخت‌های لازم، این سامانه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان به سیستم رصد و مانیتورینگ این سامانه برای ارتقای وضعیت امنیت عمومی و نظم و انضباط عبور و مرور دسترسی دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.